Здымак ілюстрацыйны. Фота: Uzair Irfan / vecteezy.com

Здымак ілюстрацыйны. Фота: Uzair Irfan / vecteezy.com

«Рост цэн звязаны з памяншэннем колькасці вольных кантэйнераў у Кітаі, а таксама з вялікімі заторамі, якія ўзніклі на межах з Кітаем», — сказана ў паведамленні.

Яшчэ адной прычынай рэзкага падаражэння дастаўкі грузаў па чыгунцы праз Казахстан і Расію ў Беларусь магло стаць тое, што стаўкі марскога фрахту з Кітая ў Еўропу таксама падаражэлі. Тут, як і ў выпадку з чыгуначным спалучэннем, памер «надбаўкі» залежыць ад месца адпраўлення грузу.

У траўні, у параўнанні з красавіком, цана дастаўкі кантэйнера марскім шляхам павялічылася на $800-1500 (у залежнасці ад порта адпраўлення).

«Пры гэтым большасць вольных месцаў на суднах у траўні ўжо зарэзерваваная, і марскія лініі прапануюць вольныя месцы на суднах толькі на канец траўня — пачатак чэрвеня», — адзначаецца ў інфармацыі, прадстаўленай экспедыцыйнымі кампаніямі.

Верагодней за ўсё, кошт тавараў з Кітая для беларусаў вырасце на фоне гэтых навін, аднак дакладна сказаць пра такое пакуль складана.

Чытайце таксама:

Беларусь удвая скараціла пастаўкі калію ў Кітай — выціскаюць Расія і Канада

Беларусь трапіла ў топ-10 пастаўшчыкоў малака і алею ў Кітай

Нешта не сыходзіцца: Кітай можа хлусіць свету пра свой рэальны вайсковы бюджэт

Клас
4
Панылы сорам
2
Ха-ха
8
Ого
3
Сумна
3
Абуральна
0