Паводле слоў Юрыя Супрановіча, мінскія транспартнікі будуць рабіць акцэнт на развіцці электробусаў і тралейбусаў з аўтаномным ходам.

«У 2015 годзе доля электратранспарту ў гарадскіх перавозках складала 39%. Цяпер ужо 46%. І гэтая колькасць, натуральна, будзе расці», — сказаў ён.

«У сталіцы вытворчая база [грамадскага транспарту] складае 2111 рухомых адзінак. З іх 93 электробусы, 132 вагоны трамваяў, у гадзіны пік на трох лініях метро выкарыстоўваецца 316 вагонаў, 712 тралейбусаў (251 з іх з павялічаным аўтаномным ходам) і 1174 аўтобусы. Гэта каласальны жывы дынамічны арганізм, які працуе дзень у дзень, у тым ліку па выхадных і святах», — заявіў Супрановіч.

Чытайце таксама:

Ужо да верасня ў Мінску можа з'явіцца адзіны праязны

Шклоў і Жодзіна ў наступным годзе цалкам перавядуць на электробусы — Галоўчанка

У расійскіх аэрапортах нямецкія аўтобусы мяняюць на беларускія электробусы

Клас
3
Панылы сорам
1
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0