Як паведаміла «Нашай Ніве» кіраўніца прэс-службы Яндэкса Наталля Жураўлёва, галоўная ідэя новага сэрвіса — адзіны карыстальніцкі інтэрфейс для замовы тавараў мясцовых і кітайскіх прадаўцоў, каб зрабіць шопінг больш зручным.
Прадстаўнікі сэрвісу адзначаюць, што іх «кітайскі» раздзел мае шэраг прынцыповых пераваг: зносіны з пакупнікамі на рускай мове (прадаўцы AliExpress разумеюць у лепшым выпадку англійскую) і бясплатную дастаўку.
«Яндэкс.Маркет» — сайт, на якім пакупнікі могуць параўноўваць цэны на аднолькавыя тавары ад розных прадаўцоў, замаўляць іх, а таксама дзяліцца сваімі водгукамі і ставіць ацэнкі.