Пасля ўвядзення заходніх санкцый МЗКЦ у 2021 годзе спыніў выпуск аўтобусаў сярэдняга класа «Нёман-4202». Справа ў тым, што яны будаваліся на базе шасі Iveco Daily. Уся агрэгатная і кампанентная база — дызельны рухавік, трансмісія, рама, падвеска і вядучы мост, электрыка, рулявое кіраванне, панэль у кабіне выраблялася ў Італіі. 

На вытворчай пляцоўцы ў Лідзе (філіял МЗКЦ) вырабляліся кузавы і ўстанаўліваліся на імпартныя шасі. Калі пастаўкі з Італіі спыніліся, вытворчасць у Лідзе таксама стала.

 

Рэстайлінг аўтобуса закрануў колавыя аркі, крышку багажніка, зʼявілася новая форма галаўной оптыкі і задніх ліхтароў, а таксама бампер. 

У салоне аўтобуса 29 месцаў для сядзення, у базавай камплектацыі — сядзенні з экаскуры. Максімальная хуткасць — 100 км/г.

Чытайце таксама:

Рамонт, запчасткі і кадры. Якія праблемы чыгункі замоўчваюць чыноўнікі

Беларусы, якім трэба мяняць каленны сустаў, бясплатна могуць паставіць толькі індыйскі. Чаму?

«З моманту куплі прайшло 1,5 тыдня, а тут такое!» Беларус купіў BELGEE X50 і адразу знайшоў праблемы

Клас
7
Панылы сорам
3
Ха-ха
14
Ого
2
Сумна
2
Абуральна
1